Bestellen en betalen
Winkelmand
Nadat je op een product hebt gedrukt komt je bestelling in je winkelmand. Hier wordt elk artikel en prijs afzonderlijk weergegeven. Je kan artikelen verwijderen of het aantal wijzigen in je winkelmandje. Ook worden de verzendkosten en eventuele kortingen in het winkelmandje getoond.
Prijzen
Getoonde prijzen zijn in Euro en inclusief BTW.
Doorgaan afrekenen
Login / account aanmaken. Hier kan je opgeven welke contactgegevens je op de factuur geprint wilt hebben. Ook bieden we je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven.
Betalen en orderbevestiging
In deze stap kies je de betalingswijze. Dit kan via iDEAL. Na het afronden van je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. In deze orderbevestiging vind je een overzicht van jouw bestelling.
Veilige manier van betalen
Alle betalingen op de onze website zijn technisch versleuteld en niet zichtbaar voor ons personeel.
Wijzigen of annuleren van een bestelling
Als je een orderbevesting van ons hebt ontvangen kunnen we geen producten meer toevoegen of de bestelling combineren met andere bestellingen. Als je je bestelling wilt wijzigen, neem dan contact met ons op. Houd er rekening mee dat CLiNiC petfood een bestelling die eenmaal in gang is gezet niet meer kan wijzigen of annuleren
Het kan gebeuren dat verschillende pakketten van één bestelling niet op dezelfde dag geleverd worden. Controleer eerst goed of je alle pakketten die op de verzend-bevestiging staan geschreven ook werkelijk ontvangen hebt. Als blijkt dat informatie op je pakbon niet overeenkomt met de levering stuur dan meteen een email naar info@clinicpetfood.nl met je ordernummer en de ontbrekende producten. Ook kan het zijn dat het artikel niet op voorraad is. Je bestelling heeft dan waarschijnlijk onze voorraad gekruist. Wij proberen de voorraad zo actueel mogelijk te houden, maar soms kan het zijn dat iemand je net voor is geweest. Het artikel wordt zodra het binnen is gelijk naar je verstuurd.
Fouten en weglatingen
In het geval van fouten of weglatingen op de website behoudt CLiNiC Petfood zich het recht voor je bestelling te annuleren en het bedrag terug te storten voordat de goederen verzonden zijn.
CLiNiC Petfood heeft het recht elke bestelling te annuleren als het product niet meer voorradig is. In dat geval wordt er geen compensatie betaald, maar klanten worden op de hoogte gebracht en het volledige bedrag van de betaling zal worden teruggestort